Poza Blog Masa Musculara

Indiferent dacă sunteți pasionat de gimnastică sau puneti mai mult accent pe tonifiere, creșterea musculară este esențială. Nu numai că stimularea stimei de sine este un beneficiu foarte important dar mușchii mai puternici ne susțin rezistența la accidentare și ne ajută să rămânem activi la bătrânețe. In continuare vom prezenta modul in care CBD poate fi un ajutor activ pentru creșterea masei musculare.

Înțelegerea construcției musculare

Înainte de a ne aprofunda în beneficiile pe care CBD-ul le ofera in dobandirea si dezvoltarea masei musculare, este esential să înțelegem modul în care hormonii noștri contribuie la dezvoltarea forței și masei musculare. În special, două grupe de hormoni joacă un rol crucial – hormonii catabolici și anabolizanți. Acesta din urmă poate provoca o creștere musculară foarte rapida, stimulatorii hormonilor anabolici fiind ultilizati cel mai des în rândul culturistilor, practicantilor activi. Pentru un ritm normal sau pentru cineva care doar caută să rămână activ, suplimentele anabolice prezintă multe riscuri. Pe de alta parte sa ne îndreptăm atenția către hormonii catabolici. Acestia fac opusul hormonilor anabolici și, în loc să promoveze creșterea musculară, contribuie la descompunerea fibrelor musculare prin interferenta sintezei proteinelor. Dintre toți hormonii catabolici, cortizolul este in cea mai mare parte responsabil atunci când vine vorba de a interfera cu constructia masei musculare.

CBD și creșterea masei musculare: care este legătura?

Poate părea ciudat să vorbim despre hormoni de reducere a masei musculare precum cortizolul atunci când încercăm să obtinem o  crestere a masei; cu toate acestea, există o metodă pentru sustinerea acestui trend. Conform studiilor realizate recent este posibil să reducem cantitatea de daune pe care corpul o resimte in ceea ce priveste dimensiunea masei musculare. S-a demonstrat cu succes că CBD „interferează cu secreția de cortizol” prin interacțiunile sale cu sistemul endocannabinoid. CBD ajuta cu succes la gestionarea supraîncărcării de cortizol în situații stresante – mentale sau fizice. Din păcate, pentru noi, antrenamentele reprezinta un stres fizic; în momentelor foarte intense, in care cortizolul nu este tinut sub control atât înainte cât și după un antrenament intens, hormonul vă poate anula toată munca grea. CBD previne reducerea cortizolului de sinteză de proteine ​​și susține ECS în restabilirea echilibrului. Menținerea unei stări de homeostază este esențială pentru orice proces biologic – motiv pentru care proprietățile anti-catabolice ale CBD sunt atat de benefice pentru creșterea mușchilor.

Cum poate CBD contribui la creșterea masei musculare?

Nu numai  reducerea nivelului de cortizol ne ajuta sa spunem ca  CBD-ul este un supliment benefic pentru o viata activa. Adesea, primul obstacol în constructia masei musculare, este de fapt să avem ambitia necesara sa mergem regulat la sală sau să ai motivația să lucrezi. O imagine de ansamblu a aspectelor farmacologice scoate in evidenta proprietățile anxiolitice ale CBD-ului. O stare mentală mai puțin anxioasă, mai echilibrată, contiribuie activ la imbunatatiri din toate punctele de vedere, odată ce începi să vezi rezultate, sentimentul de satisfacție se auto-împlinește. Există, de asemenea, impactul canabinoidului asupra somnului care trebuie luat în considerare. Corpul realizează cea mai mare parte a recuperării sale noaptea, când nivelul cortizolului este cel mai scăzut. Obținerea unui somn complet este esențială pentru creșterea mușchilor. In cazul animalelor CBD „pare să crească timpul total de somn, pe lângă creșterea latenței somnului în perioada ușoară a zilei”. Nu numai că am putea avea un somn mai lung, mai odihnitor, dar compusul ne poate susține să ne simțim mai atenți în timpul zilei și să profităm din plin de antrenamentele noastre.

Tratamentul cu CBD poate sprijini corpul și mintea pe mai multe fronturi.

Indiferent dacă doriți să încurajați creșterea musculară sau să vă ajutați mușchii să se recupereze mai eficient, CBD va avea efecte pozitive pentru ambele situatii. Proprietățile antiinflamatorii ale compusului, sustin reducerea durerilor musculare și menținerea articulațiilor sanatoase. Altfel spus, CBD nu este un compus rezervat pasionatilor de fitness de elită. În schimb, poate avea un impact benefic asupra oricui caută să rămână activ, indiferent de regimul de fitness. Cu potențialul de a îmbunătăți, modul în care ne simțim și calitatea somnului nostru, relația dintre CBD și dobandirea unui stil de viață activ este una benefica organismului nostru.

Share

Post comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *